joi, 23 decembrie 2010

Fapte bune de Craciun

Imi amintesc acum de perioada cand eram eleva si aveam de scris o compunere despre toamna, iarna, vacanta etc. Un lucru pe care il aveam toti din clasa in comun era inceputul "romanului" nostru despre subiectul dat: A venit iarna!

Asadar si prin urmare, oameni buni a venit iarna! (acum sunt mai mare si am reusit sa adaug cateva cuvinte ). Odata cu venirea frigului a inceput si perioada sarbatorilor, perioada in care ne bucuram de sarmalute, cozonaci, vin fiert, toate acestea in sanul familiei si totodata exista ceva ce ne atinge sufletul si ne dorim sa fim mai buni, mai darnici mai iertatori, sau altii cu noi.

Teoria este usoara, cu practica este mereu mai greu. Cred ca nu putini oameni se intreaba: "cum ar trebui sa fiu mai bun?"; "ce sa fac sa fiu mai bun?"; "de unde sa incep?" Raspunsuri sunt multe la aceste intrebari, mai ales ca in fiecare zi ti se da ocazia de a face o fapta buna, oricum, aici fiecare isi poate raspunde singur cautand un pic in interiorul sau. Ar fi mai multe de zis in aceasta perspectiva, dar nu acesta este subiectul pe care vreau sa il abordez. Vreau sa prezint o mica comunitate pe care am descoperit-o recent si poate va este de ajutor si voua.

Comunitatea despre care vorbesc este alcatuita din oameni simpli, seriosi, dar mai ales prietenosi si cu inima mare. O prezint acum ca sa va ofer ceva la indemana avand in vedere marea manie a internetului, ca un raspuns la una din intrebarile posibile de mai sus. Este vorba de un site care are un sistem foarte bine pus la punct, ofera credibilitate si bun simt. In concluzie, va recomand cu placere : http://www.lucrurigratis.ro/ , mai multe nu spun ca sa descoperiti singuri ce are de oferit aceasta comunitate.

Iar acum, pentru ca tot mi-am amintit de compunerile mele din tinerete, e necesar un final pe masura: Ce ma bucur ca a venit iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu