vineri, 26 august 2011

nimic


Era atat de rau... chinuri groanznice si singuratate multa, abia acum realizez cat de bine era de fapt. Imi doresc atat de mult sa nu imi fi intins o mana si sa ma fi lasat acolo. Era un loc pe care deja il cunosteam atat de bine. Mi-ai aratat ca exista mai mult, un loc necunoscut si atat de placut, si mi-ai aratat usa sa ma intorc inapoi. Nu recunosc locul, chinurile sunt mai mari si mai groaznice decat inainte. Cum poti indrazni sa spui ca ai facut un bine? Exsita viata, exista jocuri, dar sentimentele nu reprezinta un joc, mai degraba o ruleta ruseasca. Cad sau nu? Nu am idee, dar stiu ca imi doresc sa fiu in cadere libera pana la prabusire si o sa refuz orice mana ma ajuta. Isi are dreptul de a te impinge inapoi. Punct si de la capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu