luni, 20 decembrie 2010

Craciun fericit

Am intrat in perioada critica a anului. Paradoxal, desi Craciunul si anul nou sunt sarbatori cu prilej de mare bucurie, lucrurile nu par sa stea chiar asa. Nu imi amintesc exact unde am citit, dar se vehiculeaza ca statisticile arata o rata dubla sau chiar tripla de sinucideri in aceasta perioada.
Toata lumea se bucura de spiritul Craciunului in jurul tau, doar tu esti singur, privesti forfota de prin magazine, lumea alearga sa ia cadouri pentru persoanele dragi si da, doar tu esti singur. Speri sa te remarce cineva, sa vina o persoana cu bratele larg deschise la tine sa zica : Uite miracolul tau de Craciun. Ei bine lucrurile nu stau asa, pentru cu nu vrei o persoana, ci o persoana anume, sa isi aminteasca de tine, sa te ierte si toate lucrurile acelea bune la care spera fiecare. Ce cred ca nu intelegi, este ca tu il privesti pe celalalt si te intrebi de ce nu are acea iertare, bunatatea sarbatorilor sau stiu eu ce vrei tu de la altcineva. Te-ai oprit sa te intrebi: oare exista cineva caruia am gresit si asteapta scuzele mele? mi-a gresit cineva si i-am aruncat numai vorbe urate iar acum poate ca sta undeva ca mine pierdut in lumina trista a sarbatorilor? Deci ia incearca sa te gandesti ce ai putea face tu, actioneaza tu primul.
Ei si apoi marea perioada a minciunilor, toata lumea de la 1 ianuarie se lasa de fumat, merge la sala, este mai buna, isi duce planul pana la capat, va fi mai chibzuita. Partea buna este ca isi da seama repede ca nu functioneaza ce si-a propus, mai exact prin 7 8 ianuarie, caci atunci se termina cu sarbatoritii si realizeaza ca inca are tigara in mana, iar prima scuza este: aaaa, pai am zis ca ma las de la 1, nu am reusit, asta e, poate la anul!
La anul si la mai mare! Un zambet pe buze si o tigara in minus de la mine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu