sâmbătă, 10 iulie 2010

emanciparea femeilor


Urasc emanciparea femeilor! Nu inteleg prea bine sau poate chiar deloc de ce toate femeile tanjesc sa aiba aceleasui drepturi ca barbatul. Cica femeia vrea independenta (te miri de care o fi aia ) , ok de-acord, dar atunci, eu sugerez barbatului sa faca astfel: cand mergi la piata las-o pe ea sa care sacosele acasa, ca doar ea vrea aceleasi drepturi, cand se arde becul si ea habar nu are cu ce se "mananca" o dulie, las-o pe ea sa schimbe becul. sa o vezi tu atunci cum stie sa sara cu gura (ca sa ne exprimam frumos) si iti aminteste ca ea e femeie si ca tu esti barbat, numai ca femeile cer emanciparea asta, asa cu cai de mijloc si jumatate de masura: "sunt femeie dar cand vreau eu, sunt independenta dar cand vreau eu". Ei bine, de fapt e vorba de independenta financiara sau de exprimarea libera a gandurilor, dar nu cred ca se supara nimeni sa auda o parere, dar cam de cand e lumea nu ai auzit" vai ce bine a fost cat a fost Popeasca de la 4 la putere" ...

3 comentarii:

  1. Emanciparea femeilor o intelege fiecare cum vrea, fiecare priveste din propria perspectiva, adica subiectiv, iar aici intervine educatia fiecaruia fie ca ea vine de la bunica, mama, tata sau mediul in care a crescut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident, in orice domeniu fiecare are perspectiva lui, de aceea mi-am exprimat liber opinia pe care o gandesc acum. In cazul in care o sa aprofundez aceasta idee o sa ma asigur sa iau in calcul cat mai multe variabile posibile, iar ideile voastre ma pot ajuta sa cuprind o suma cat mai mare de factori externi.

    RăspundețiȘtergere