joi, 27 ianuarie 2011

Adevarul

Cred ca niciodata nu mi-a fost mai greu decat acum sa ordonez ideile si cuvintele astfel incat sa sune ceva.

Stiu ca se spune ca adevarul te elibereaza. Pana nu iti dai cu capul nu prea intelegi cum sta treaba.
Parere proprie si personala e ca te impovareaza. Daca inainte de a-l spune doare, dupa durerea se dubleaza. Nu ai cum sa te gafezi si sa spui unei persoane importante asta fara sa suferi. Si acum imi pun grav intrebarea, cum ma elibereaza adevarul? E un subiect asupra caruia va fi necesar sa revin cand am mai multe cunostinte. Si cica incerc sa fac bine ... nu inteleg de ce nu-mi iasa.

Oricum, cu ceva am noroc. Recent am intalnit o persoana de la care am invatat multe. Este o persoana care nu va pleca curand din gandurile mele. Unul din lucrurile importante recent invatate este sa fiu optimista, orice ar fi. Din simplu respect pentru ea, o sa fac tot posibilul sa nu uit asta.
Thank you!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu