marți, 25 ianuarie 2011

Fericirea este o alegere

Mai mult de 20 de zile din 2011 si nu am aparut cu nimic nou, macar asa un la multi ani. :) M-am gandit eu la multe dar mai greu cu aplicatul.

Azi ma gandeam la oamenii ce se plang ca sunt nefericiti si isi doresc din tot sufletul sa fie fericiti, interesant este ca totusi nu vor fi niciodata. Parerea mea e ca nu isi dau seama cat de greu de digerat este schimbarea, mai ales cea emotionala. Marea problema de care se lovesc este ca pur si simplu sa aiba fericirea in fata ei nu sunt in stare sa o vada iar in cazul in care o vad nu stiu sa reactioneze.

Pana la urma cat de greu va fi sa fi fericit? Chiar iti trebuie banii lui nu stiu ce om din topul multimiliardarilor? Din cate ne amintim si vedem prin revistele tabloide si ei au probleme. Eu ma gandesc cand sunt plecata o zi intreaga si nu apuc sa mananc cat de fericita sunt seara cand vad orice fel de mancare, nu mai am mofturi. :)

Intr-un final cred ca se rezuma la cum vezi paharul. Reproduc acum o scena dintr-un film, un tip plin de fobii cu psihiatrul:
-- Mai tii minte cand ti-am dat sfatul in legatura cu claustrofobia? Si anume sa iti imaginezi o usa?
-- Da, dar era incuiata.
-- Iti imaginezi o cheie.
-- Am facut si asta, si nu s-a potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu